2

bLOg bARu piLIhaN mALaySIa 2010





assalamualaikum..
aku rase hari ni la hari yang paling dasyat bagi aku...
sedar tak sedar 3 entry aku buat..
lau study lagi bagus kan..
mungkin ada antara kowang yang akan bosan bile tengok entry aku ni..
tapi nak wat cmne..
membe aku bagi cadangan pada aku supaya join event ni..
jangan salah paham..
aku join bukan nak menang atau ape2..
tapi aku nak ada orang tau yang blog "adolescents' life" ni wujud...
sebab ape????


senang jew..
sebab aku harap aku dapat kongsi sume ilmu yang aku tau
sal remaja ngan kowang sume...
bukan aku sowang je kan remaja..
tapi tak salah juga lau orang dewasa nak bace entry aku ni..
ada banyak info menarik dalam ni..

lau kowang nak tau lebih lanjut sal event ni..


K..aku mintak diri dulu ye...
nak setkan azam aku untuk tahun baru ni..
arap tahun ni tahun bertuah untuk kita semua...

lupe lak..
ni link entry pertama aku...buruk kan..
name pon noob lagi...
tarikh???
asenye 24/10 ari tu la..
bacela ye...

2 comments:

hans said...
prince said...

gud lark...

Post a Comment

Back to Top